اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۶ مهر)

حتماً برایتان پیش‌ آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و بخواهید آن را نصب کنید، اما وقتی متوجه می‌شوید که برای نصب باید آن را خریداری کنید، هیجانتان فروکش کند. اکثراً چنین تجربه‌ای داشته‌ایم و در مواجهه با این مسئله، احتمالاً فقط برنامه را به فهرست علاقه‌مندی‌ها اضافه کرده‌ایم.
خوشبختانه، گاهی برخی از اپلیکیشن‌های پولی به‌مدت محدودی رایگان می‌شوند و کاربران می‌توانند با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشند. عرضه‌ی رایگان اپلیکیشن‌ها توسط توسعه‌دهندگان با هدف افزایش تعداد مخاطبان انجام می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که بیشتر این اپ‌ها برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر به پرداخت درون‌برنامه‌ای نیاز دارند، بااین‌حال بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست و گاهی موارد رایگان می‌توانند نیازتان را برطرف کنند. توصیه می‌کنیم حتماً اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده مورد نیاز خود را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌هایتان اضافه شوند و بعد آن‌ها را حذف کنید تا در زمان نیاز امکان نصب مجدد را داشته باشید.
اپلیکیشن های پولی رایگان شده آیفون و آیپد
برخی از برنامه‌های کاربردی پولی در آیفون و آیپد نیز به‌مدت محدودی رایگان می‌شوند که در ادامه به‌ چند مورد از بهترین‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.
گالری اپلیکیشن Infinite Zoom Art – Canvas Max
💸 رایگان‌شده از ۸٫۹۹ دلار
با برنامه‌ی Canvas Max نه‌تنها می‌توانید روی بومی بدون محدودیت و تمام نشدنی طراحی، نقاشی و تصویرسازی کنید، بلکه امکان زوم بی‌نهایت نیز میسر می‌شود. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید تصویر یک اتم را بکشید و در دل آن کهکشان راه شیری را طراحی کنید، برنامه Canvas Max اطمینان حاصل می‌کند که فضای کافی برای این کار داشته باشید پس هر چقدر لازم است زوم کنید. سایر ویژگی‌های این برنامه علاوه‌بر طراحی بی‌نهایت، شامل یکپارچه‌سازی پویای متن، افزودن تصویر از گالری، علامت‌گذاری هر بخش از نقاشی، ساختار لایه‌ای، گزینه‌ی Undo/Redo و ذخیره‌ی هوشمند می‌شود.
استیکر P.S. I Love Dogs – Dog Stickers در آی مسیج
💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار
مجموعه‌ی استیکر برای افزودن به آی‌مسیج آیفون و آیپد است که برای دوست‌داران سگ‌های بامزه قطعاً جذابیت خواهد داشت. این مجموعه استیکر شامل ۴۰ مدل استیکر از ۲۰ نژاد سگ مختلف می‌شود که بعداز فعال کردن آی مسیج می‌توانید آن را در گفتگوهای خود در بستر این قابلیت iOS به‌کار بگیرید.
اپلیکیشن Scanner Pro – Scan Documents
💸 رایگان‌شده از ۳٫۹۹ دلار
درحال‌حاضر نیاز تبدیل عکس به متن یکی از نیازهای اصلی دانش‌آموزان و دانشجویان است که ازطریق برنامه‌های مختلف نظیر اپلیکیشن Scanner Pro – Scan Documents به‌راحتی انجام می‌شود. این برنامه جدای از ویژگی OCR که فرایند استخراج متن از عکس را عملی می‌کند، امکان تبدیل عکس به PDF را نیز ممکن می‌کند. همچنین، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های PDF در این برنامه با سازگاری با خدمات ابری ارائه می‌شود. سایر ویژگی‌های Scanner Pro شامل، ویرایش، نوشتن و خط‌کشیدن در فایل پی‌دی‌اف، مدیریت فایل‌ها، جستجو در فایل و پشتیبانی از ۲۵ زبان می‌شود که متأسفانه زبان فارسی دربین آن‌ها قرار ندارد.
بازی Backgammon Stars: Board Game
💸 رایگان‌شده از ۲٫۹۹ دلار
تخته نرد یکی از بازی‌های قدیمی در دنیا به‌حساب می‌آید که عمری چندین هزارساله دارد و همچنان میان افراد مختلف با سنین متفاوت محبوبیت دارد. بازی Backgammon Stars: Board Game امکان بازی تخته نرد با سایر افراد ازطریق اینترنت را فراهم می‌کند. با ساخت پروفایل در این بازی می‌توانید روند بازی‌های دوستان یا حریفان خود را دنبال کنید و مهارت‌های هر فرد را ارزیابی کنید. امکان گفتگو میان حساب‌های کاربری نیز وجود دارد. دقت داشته باشید که همچنان ممکن است بخشی از ویژگی‌های برنامه نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای داشته باشند.
بازی Yolky Unbound
💸 رایگان‌شده از ۱٫۹۹ دلار
بازی فکری Yolky Unbound با موسیقی جذاب و آرامش‌بخش سبک Bossa-Nova، دارای ۴ فصل و ۶۰ مرحله است که برای مدتی شما را سرگرم می‌کند. در این بازی شما باید کاراکتر تخم‌مرغی را در مسیری پر از خطر هدایت کنید و امن‌ترین راه را برای به پایان رساندن سفر پیدا کنید. همچنین، در این مسیر باید ۸ جایزه مخفی را پیدا کنید. ۱۶ کاراکتر در بازی وجود دارند و توسعه‌دهندگان در معرفی بازی، خبر از پایان غیرقابل انتظار آن می‌دهند! دقت داشته باشید که همچنان ممکن است بخشی از ویژگی‌های برنامه و مراحل نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای داشته باشند.
اپلیکیشن ViewExif
💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار
اپلیکیشن ViewExif برنامه‌ای کاربردی برای نمایش و ویرایش متادیتای عکس در گوشی است که ابزارهای مختلفی ارائه می‌کند. متادیتا در فایل‌ها و اسناد مختلف وجود دارد و اطلاعات شخصی را با خود حمل می‌کند. برای مثال، در متادیتای یک عکس می‌توان موقعیت مکانی و تاریخ و ساعت ثبت عکس را مشاهده کرد. این داده‌ها در صورت انتشار عکس بدون حذف متادیتا می‌تواند دردسترس هر فردی قرار بگیرد و در نهایت حریم شخصی را در معرض خطر قرار دهد.
با نصب برنامه ViewExif می‌توانید متادیتای عکس‌های شخصی خود را تغییر دهید تا در صورت به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها به‌خصوص ازطریق ایمیل، داده‌های شخصی شما روی عکس نباشد.
اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید
مجموعه‌ی متنوعی از اپلیکیشن‌های اندروید امروز رایگان شده‌اند که از فهرست بلندبالای آن چند نمونه‌ی کاربردی را انتخاب کرده‌ایم.
اپلیکیشن One Swipe Notes – Quick Notes
💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار
اپلیکیشن One Swipe Notes – Quick Notes امکان یادداشت‌برداری سریع را فراهم می‌کند و نیازی نیست برای نوشتن یادداشت از هیچکدام از برنامه‌های درحال اجرا خارج شوید، زیرا برنامه‌ی One Swipe Notes – Quick Notes به‌صورت شناور در تمام صفحات دردسترس شما قرار خواهد داشت. برای مثال، در زمان پاسخ دادن به تماس لازم سات چیزی را یادداشت کنید و کاغذ و قلم دم‌دستتان نیست، به راحتی می‌توانید با این برنامه یادداشت خود را انجام دهید. البته، درنظر داشته باشید که اینکار نیاز به دسترسی مهمی دارد که درصورت نگرانی از این مسئله پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را نصب نکنید.
اپلیکیشن DJ Mix Studio – DJ Music Mixer
💸 رایگان‌شده از ۱۲٫۹۹ دلار
اپلیکیشن DJ Mix Studio – DJ Music Mixer مناسب برای افراد علاقه‌مند به میکس موسیقی است که رابط کاربری آن باعث می‌شود چه برای افراد تازه‌کار و چه حرفه‌ای، کارایی داشته باشد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به افکت‌های صوتی قابل شخصی‌سازی، هماهنگ‌سازی ضرب موسیقی، فیلترهای مختلف و کنترل Gain اشاره کرد. برای کاربری آسان، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را روی تبلت نصب کنید؛ زیرا در صفحه‌ی بزرگ‌تر دسترسی به گزینه‌ها آسان‌تر خواهد بود.
واچ‌فیس Alpine: Wear OS watch face
💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار
با نصب واچ‌فیس Alpine: Wear OS watch face می‌توانید ظاهر ساعت هوشمند خود را به دلخواه شخصی‌سازی کنید. این برنامه امکان تغییر فونت، بیش‌از ۳۰ تم، ۷ مدل نمایش‌دهنده ثانیه و ۳ نمونه نمایشگرهمیشه روشن ارائه می‌کند. ظاهر مدرن و وضوح تصویر بالا با لایه‌های PNGQuant بهینه آن که باعث بهینه‌سازی مصرف باتری می‌شوند، از دیگر ویژگی‌های واچ‌فیس به شمار می‌روند.
واچ‌فیس Alpine: Wear OS watch face برای ساعت‌های هوشمند گرد مثل پیکسل واچ و سامسونگ گلکسی واچ مناسب است و دستگاه‌های دارای Wear OS با API بالاتراز ۲۸ سازگاری دارد.
اپلیکیشن Reminder Pro
💸 رایگان‌شده از ۳٫۴۹ دلار
با نصب اپلیکیشن Reminder Pro اعلا‌های یادآوری به صورت پنجره پاپ‌آپ روی صفحه‌ی گوشی دریافت می‌کنید. این برنامه میان‌برهایی برای تنظیم یادآورهای سریع در فاصله ۳۰ دقیقه و یک ساعت دارد و بدون تبلیغات اجازه‌ی استفاده از قابلیت‌های مختلف را به کاربر می‌دهد. برای هر پیام یادآوری می‌توانید عنوان مجزایی تنظیم کنید تا دقیقاً بدانید این هشدار برای کدام کارتان تنظیم شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا