این توربین بادی قابل حمل، گوشی و لپ‌تاپ شما را به‌سرعت شارژ می‌کند

در دنیای امروز که نیاز به انرژی پاک و قابل حمل بیش‌ازپیش احساس می‌شود، توربین بادی قابل حمل Shine 2 به‌عنوان یک راهکار نوین و کارآمد معرفی شده است. این دستگاه کوچک و سبک با طراحی کاربرپسندش، توانسته است توجه بسیاری از علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و کمپینگ را به خود جلب کند.
دو نفر نشسته در طبیعت
Aurea Technologies
بر‌خلاف پنل‌های خورشیدی که تنها در زمان تابش نور خورشید می‌توانند برق تولید کنند، توربین بادی قابل حمل جدید Shine 2 از شرکت Aurea Technologies می‌تواند به‌طور بالقوه تمام روز کار کند؛ البته به‌شرطی که هوا مناسب باشد و سرعت باد حداقل به ۱۳ کیلومتر‌بر‌ساعت برسد تا پره‌های توربین به چرخش درآیند.
یک وسیله مشکی رنگ در دستان یک شخص
Aurea Technologies
توربین بادی قابل حمل Shine 2 به‌همراه یک‌پایه ۹۱ سانتی‌متری با کابل‌های متنوع، همگی در یک بسته ۱٫۴ کیلوگرمی به‌شکل یک توپ فوتبال آمریکایی، جمع می‌شوند. این شرکت اندازه‌ی توربین را با یک بطری آب‌معدنی مقایسه می‌کند؛ اگرچه کمی بزرگ‌تر از آن به‌نظر می‌رسد، اما هنوز هم به‌اندازه‌ی کافی قابل حمل است و به‌راحتی در یک کوله‌پشتی جا می‌شود.
یک وسیله درحال شارژ کردن گوشی
Aurea Technologies
توربین بادی قابل حمل Shine 2 با سرعت باد ۱۳ تا ۴۵ کیلومتر‌بر‌ساعت برق تولید می‌کند و در حداکثر سرعت، می‌تواند تا ۵۰ وات برق تولید کند که برای شارژ کامل یک لپ‌تاپ طی حدود دو ساعت کافی است. این درحالی است که با حداقل سرعت ۱۳ کیلومتر‌بر‌ساعت باد، سرعت شارژ بسیار کمتر از ۵ وات خواهد بود و این شرکت تخمین می‌زند که شارژ یک گوشی هوشمند در شرایطی با وزش باد ملایم، بیش‌از ۱۱ ساعت طول بکشد.
یک مرد مسن با گوشی در دست در طبیعت
Aurea Technologies
تغییر از پورت میکرو USB با توان ۱۳ وات در ورژن قبلی به پورت USB-C، به Shine 2 اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های متصل را با حداکثر سرعت ۷۵ وات از طریق باتری داخلی ۱۲٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خود شارژ کند. خوشایندترین ارتقای Shine 2، یک اپلیکیشن جدید با اتصال بلوتوث است که به خریداران امکان می‌دهد عملکرد آن را از راه دور نظارت کنند. این برنامه جزئیاتی درمورد سرعت فعلی باد، میزان برق تولید شده و میزان برق مصرف شده را ارائه می‌دهد.
در مجموع، توربین بادی قابل‌حمل Shine 2 باتوجه‌به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، می‌تواند به‌عنوان یک راهکار مؤثر و کارآمد برای تولید برق در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه نه‌تنها به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کند، بلکه به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکانی به برق دسترسی داشته باشند. باتوجه‌به نیاز روزافزون به انرژی پاک و قابل‌حمل، Shine 2 می‌تواند به‌عنوان یک گزینه‌ی مناسب برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی مطرح شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا