مهندسان بدنبال “ایپون” کردن زارعیان/چه کسانی سود می برند!

فشار بر وزارت ورزش برای دخالت در روند انتخابات فدراسیون رزمی شائبه های را بوجود آورده که نیاز ورود معاونت های نظارتی وزارت ورزش را می طلبد.
انتخبات فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی قرار بود هفتم بهمن ماه برگزار شود، کیومرث هاشمی با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم گرفت برای برگزاری انتخابات عادلانه، این فدراسیون با سرپرستی اداره شود.
کمتر ازدو ماه از تصدی مجید زارعیان بر مسند سپرستی این فدراسیون می گذرد، برخی بر این باورند که عدم تغییر در کادر فدراسیون “پاشنه آشیل” زارعیان است، مدارک و مستندات از فدراسیون به بیرون درز می کند، مدارکی که شائبه دستکاری در آنها دور از ذهن نیست.
سوال اینجاست چه کسانی می توانند به اطلاعات داخلی یک فدراسیون دسترسی داشته باشند و با چه هدفی نسبت به انتشار هدفمند و ناقص آن اقدام می کنند، به نظر می رسد کسانی که بدنبال مهندسی انتخابات فدراسیون بوده وهستند، دست های پنهان ماجرا باشند.
نگاهی بر عملکردی که مورد نقد است نشان می دهد تیم ملی موی تای برای حضور در مسابقات فستیوال جهانی در زمان “رئیس سابق” مجوز شورای برون مرزی دریافت کرده، سه دوره مسابقات بین المللی برگزار شده در زمان تصدی سرپرست، مجوزشان را از در زمان “رئیس اسبق” فدراسیون دریافت کرده اند.
با علم به این که اصل نامه ناقص انتشار یافته به رویت معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای رسیده است!
عده ای به دنبال “ایپون” کردن زارعیان یا در حقیقت تخریب تصمیم به جای وزیر ورزش هستند تا به خواسته هایشان برسند چرا که اگر انتخابات در مسیر صحیح برگزار شود، اقبالی ندارند.
حقوقی وزارت ورزش و فدراسیون رزمی می بایست پیگیر خروج اسناد باشند تا مشخص شود چه کسانی و با چه هدفی سعی در تخریب تصمیم سازی وزارتخانه دارند.
در این میان سرپرست فعلی که “مرد رسانه ای” نیست، سعی دارد در کمال آرامش ماموریتش را به پایان ببرد.
باید دید از فشار به وزارت ورزش برای دخالت در روند قانونی انتخبات، چه کسانی سود می برند!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا