فوتبال ساحلی ایران در رنکینگ ششم جهان قرار دارد

به گزارش آفتابنگاران، مهدی تاج روز سه شنبه در دیدار با محسن افشارچی استاندار زنجان، افزود: فدراسیون فوتبال کمک می کند تا فوتبال ساحلی و همچنن فوتسال در زنجان گسترش یابد تا این استان در لیگ‌های کشوری حضوری فعال داشته باشد.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم زنجان درگیر لیگ های فوتبالی کشوری شود، افزود: وجود تیم لیگ دسته سه در استان، مرحله اول در این زمینه است که این موضوع به استان اعلام شده تا حامی مالی لازم را مهیا کند.

وی با بیان اینکه این کار، اقدامی خوبی و به نوع پایه محسوب می شود، اضافه کرد: به تدریج تیم به مرحله دوم یعنی لیگ ۲، لیگ یک و در نهایت به لیگ برتر راه می یابد و هواداران خود را پیدا می کند.

این مسوول ادامه داد: تیم های فوتبالی هم در تهران فعالیت می کنند که مقرر شد رایزنی هایی صورت گیرد تا در صورت امکان در این استان حضور یابند که البته این کار منوط به مهیا شدن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان است.

وی با بیان اینکه این کار، مدل درستی است و مشابه چنین کاری از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با ورزشگاه نقش جهان و تیم فوتبال سپاهان اصفهان انجام گرفت، گفت: امیدواریم زمین فوتبال ساحلی زنجان نیز به سرعت تکمیل شود.

تاج با اشاره به بازدید از مجموعه ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر زنجان و اینکه به زودی ساختمان هیات فوتبال تکمیل خواهد شد، افزود: با این کارها فعالیت های هیات فوتبال زنجان گسترش خواهد یافت.

وی افزود: مجموعه ورزشی یاد شده به دلیل آنکه در داخل شهر زنجان واقع شده است امیدواریم با مساعدت استانداری زنجان، بودجه ای جداگانه برای تکمیل آن اختصاص یابد.

تاج با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان از استانداردهای بسیار خوبی برخوردار است، خاطر نشان کرد: این ورزشگاه شرایط بسیار خوبی برای برگزاری رقابت ها دارد و بنا بر اعلام مجری پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسوول به برگزاری مجمع هیات فوتبال این استان اشاره کرد و گفت: ارزیابی من از فعالیت های این هیات مثبت بوده و خوشبختانه کارهای زیربنایی خوبی در استان انجام گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا