عضو هیات مدیره پرسپولیس: قرار بود گل‌محمدی در جلسه شرکت کند/ به همه پول دادیم

به گزارش آفتابنگاران، محمد دلبری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه مدیران ارشد قرمزپوشان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:قرار بود یحیی‌گل محمدی در نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت کند اما او اعلام کرد مسافرت است و به همین علت نتوانست در نشست مدیران ارشد باشگاه شرکت کند.

وی افزود: در جریان اخطار دادن یحیی‌گل محمدی نبودم، من با توجه به اینکه عضو موظف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هستم فقط در جلسات شرکت می‌کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه در فصل جاری چقدر به یحیی‌گل محمدی تعلق گرفت یا نه از آن بی خبر هستم اما به طور حتم او دریافتی داشته است، پیش از بازی پرسپولیس و النصر عربستان درصدی از پیش قراردادها پرداخت شد.

دلبری تصریح کرد: درباره آپشن‌های فصل گذشته مسائلی وجود دارد. سازمان بازرسی باید به این مساله رسیدگی داشته باشد. در قراردادهای بازیکنان و مربیان پرسپولیس ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود.بعد از اینکه دستگاه‌های نظارتی تایید کردند این ماجرا حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس خانه یحیی گل محمدی است و او مشکلی برای ادامه حضور در پرسپولیس ندارد و به طور حتم این چالش برطرف خواهد شد.

وی گفت: باشگاه پرسپولیس بابت کسر یک امتیاز از باشگاه پرسپولیس فرجام خواهی کرد. در نشست هیئت مدیره در این باره مستنداتی ارائه شد و علاوه بر اینکه از تیم‌های دیگر شکایت می‌کنیم به رای اعتراض خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا