کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ حریفان محسن‌نژاد و ساروی در رده‌بندی مشخص شد

به گزارش آفتابنگاران، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان به عنوان گزینشی المپیک توکیو از ۳۰ شهریور در سالن اشتارک آره‌نا شهر بلگراد آغاز و تا دوم مهر ماه ادامه دارد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر الدار حافظ‌اف از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ سئونگ هاک کیم از کره‌جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محسن‌نژاد در این مرحله مقابل کریستوفر کرایمر از آلمان را ۷ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند.

محسن‌نژاد دارنده نقره و برنز امیدهای جهان برای کسب برنز و سهمیه المپیک باید با اسلام جان بهرام‌اف از ازبکستان کشتی بگیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر یک مارکوس راگینگر از اتریش را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر یک جرارد کورنیژاک از لهستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک فلیکس بالدوف از نروژ را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در این مرحله به مصاف گابریل کیندلان از کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند.

ساروی دارنده طلا و برنز جهان و برنز المپیک برای کسب مدال برنز و کسب سهمیه المپیک باید با ابوبکر خاسالاخانوف از بلاروس مبارزه کند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال وزن‌های ۶۰، ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا