رقابت کشتی فرنگی نوجوانان جهان؛ امیری به مدال برنز رسید

به گزارش آفتابنگاران، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از عصر امروز در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود که ۲نماینده کشورمان نیز در دیدار فینال و رده بندی حضور دارند.

در وزن ۴۵ کیلوگرم علیرضا امیری در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر هنری اصلیکیان از آمریکا را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ ایگور کازاک از مولداوی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امیری در این با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب توران داشدمیراف از جمهوری آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ کادیربک المانبتوف از قرقیزستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

براین اساس در وزن ۷۱ کیلوگرم احمدرضا محمدیان در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آنتونی تریتر از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۲ گور خاچاتریان از ارمنستان را شکست داد. محمدیان در دور سوم با نتیجه ۴ بر ۳ لوکا لومادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر الکان باکار از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف آریوناس کولیتسوپولوس از یونان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علی اکبر اصغری ولدی در دور اول با نتیجه ۱ بر ۱ از سد آندری رودین از کرواسی گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب صبا پورتسلادزه از گرجستان شد و با توجه به راهیابی حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. اصغری در این گروه با نتیجه ۳ بر ۱سرداربک رستم اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف میکائیل اسماعیل اف از جمهوری آذربایجان خواهد رفت.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا