قرارگاه جهادی عدالت تربیتی جهشی در مسیر تحقق عدالت آموزشی است

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

قرارگاه جهادی عدالت تربیتی جهشی در مسیر تحقق عدالت آموزشی است

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی که بر مبنای نگرش دولت مردمی و با تاکید وزیر محترم تشکیل شده، ادبیاتی جدید در فعالیت‌های اجرایی دارد و جهشی و از جنس کار جهادی پیشران در مسیر رسیدن به عدالت آموزشی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی روز یکشنبه -27 آذر- در گردهمایی بزرگ «جهادگران تربیت» که با حضور منتخبان گروه‌های جهادی کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: کار جهادی یعنی همه‌جانبه حرکت کنیم و در نقطه‌ای که مد نظر دشمن است فعالیت داشته باشیم. قرارگاه جهادی عدالت تربیتی دقیقا با همین رویکرد و نگرش تشکیل شد.

وی با بیان این‌که همه ارکان جامعه باید بتوانند با قرارگاه جهادی عدالت تربیتی ارتباط بگیرند، افزود: جهاد جایی شکل می‌گیرد که حمله دشمن یا یک تهدید جدی در آن حیطه رخ داده باشد. همه ما در جبهه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی برای کاری بزرگ گرد هم آمده‌ایم و در مسیر اجرای یک عملیات مهم قرار داریم.

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که در مسیر فعالیت‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی دچار آسیب کار شکلی نشویم و در همه موضوعات درها را به روی همه تجارب نو به خصوص در حوزه علمی باز کنیم.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: جهادگران همان‌طور که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا رویکرد جهادی قابل تقدیری داشتند، باید ارتباط خود را با خیرین مدرسه‌ساز که همواره عاشقانه از ما جلوتر هستند نزدیک کنند.

خان‌محمدی افزود: حرکت وزیر محترم در استقرار کامل آموزش حضوری با تحمل تمام سختی‌ها و تحرکات متنوع دشمن یک نمونه از کار جهادی بزرگ است. راه‌اندازی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نیز با هدف ترویج فرهنگ کار جهادی در همه عرصه‌های تعلیم و تربیت انجام شده تا از این طریق مسائل اساسی و چالش‌های بزرگ نظام تعلیم و تربیت حل و فصل شود.

وی از برنامه‌ریزی برای تدوین سند انتظار قرارگاه جهادی عدالت تربیتی خبر داد و گفت: قرار است با تدوین این سند مشخص کنیم که چه انتظاراتی از قرارگاه وجود دارد و در هر استان با توجه به شرایط و الزامات و نیازهای منطقه، قرارگاه باید چه انتظاراتی را برآورده کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا