چطور بدون شماره تلفن اکانت تلگرام بسازیم؟

ممکن است شما به هر دلیل (مانند جلوگیری از هک شدن تلگرام یا نصب همزمان چند تلگرام) تمایل داشته باشید بدون استفاده از شماره های حقیقی و با کمک شماره های مجازی، اکانت تلگرام بسازید. برای دانستن شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن باید با برنامه ها و اپلیکیشن ها جانبی آشنا شوید و از آن ها استفاده کنید.

تعداد زیادی برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام وجود دارد که معروف ترین این برنامه ها، اپلیکیشن  Textnow و اپلیکیشن Talk2 و Nextplus هستند. روش ساخت شماره مجازی برای تلگرام سخت نیست و به راحتی با پشت سر گذاشتن چند مرحله می توانید این کار را انجام دهید.

آموزش ساخت تلگرام بدون شماره با کمک اپلیکیشن  Nextplus

ساخت شماره مجازی برای تلگرام به وسیله این اپلیکیشن کار سخت و پیچیده ای نیست و به راحتی می توانید با  Nextplus شماره مجازی بسازید.

در قدم اول این اپلیکیشن را از گوکل پلی دانلود کرده و نصب نمایید.

با تپ بر روی آیکون اپلیکیشن، آن را اجرا کنید. بعد از اجرا شدن  Nextplus چند صفحه به سمت راست سوایپ کنید تا به صفحه زیر برسید.

شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن

اگر از قبل اکانت ندارید، SIGN UP, ITS FREE را بزنید. اگر از قبل اکانت ساخته اید، log in کنید. لازم به ذکر است در طول مدت استفاده از این اپلیکیشن باید از  VPN استفاده کنید.

یوزرنیم و پسوردی را وارد کرده و اکانتی را در Nextplus بسازید.

در قدم بعدی، در صفحه زیر گزینه  Skip را بزنید.

شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن

سپس از سه خط بالای صفحه سمت راست را لمس کنید و در قدم بعدی گزینه  Tap to get your free Nextplus number را لمس کنید.

شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن

در این مرحله، از منوی کشوی  State  و Code  را انتخاب کنید.

انتخاب ما  نیویورک بوده و کد نیویورک 718 است.

شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن

سپس گزینه GET A CUSTOM NUMBER را بزنید.

شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن

با زدن این گزینه بعد از چند لحظه شماره شما ساخته می شود.

شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن

حال این شماره را کپی کرده و برای ساخت اکانت تلگرام از آن استفاده کنید.

شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن

بعد از وارد کردن شماره در محل مربوطه همان لحظه برای شما کد فعال سازی ارسال می شود.

ساخت شماره مجازی برای تلگرام با کمک Nextplus سخت نیست و به راحتی می توانید با این اپلیکیشن برای ساختن اکانت تلگرام، شماره مجازی بسازید.

در صورتی که بعد از دریافت شماره از این اپلیکیشن موفق به ثبت نام در تلگرام نشدید و کدی برای شما ارسال نشد و یا شماره محدود شده بود می توانید از اپلیکیشن Textplus که مشابه همین اپلیکیشن است و روش دریافت شماره در آن تفاوتی با نکست پلاس ندارد؛ استفاده کرده و کد فعال سازی دریافت کنید.

توصیه می شود با همان اولین شماره مجازی، اقدام به ثبت نام در اکانت تلگرام کنید زیرا ممکن است در تلاش های بعدی، نتوانید با شماره های مجازی داده شده، اکانت تلگرام بسازید( ممکن است کد فعال سازی دریافت نکنید).

اگر بعد از ثبت شماره برای شما کدی ارسال نشد، گزینه  Havent received را بزنید.

 

ساخت اکانت تلگرام بدون شماره در کامپیوتر

با کمک یکی از شبیه ساز های اندروید، مانند اندی و بلواستکس می توانید اپلیکیشن نکست پلاس یا تکست پلاس را درکامپیوتر نصب کنید و از تلگرام در لپتاپ یا سیستم خانگی خود استفاده نمایید.

در صورتی که در مورد شیوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره تلفن و دیگر برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام نیاز به اطلاعات بیشتر و راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان ما در سلام تک تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر را از آن ها بخواهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا