پیش بینی قیمت بیت کوین در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۳

فاطمه هاشمی کهندانی- دریپر پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا اواسط سال ۲۰۲۳، به ۲۵۰ هزار دلار برسد. قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ چند دلار می شود؟
تیم دریپر پیش بینی قیمت بیت کوین را تا ۶ ماه تمدید کرده است وی عنوان کرده است: «تا اواسط سال ۲۰۲۳، انتظار دارم بیت کوین به ۲۵۰ هزار دلار برسد»

تیم دریپر، سرمایه‌دار آمریکایی و بنیان‌گذار دریپر فیشر ژوروتسون (DFJ)، هنوز به پیش‌بینی بیت‌کوین خود اطمینان دارد که گفته است دارایی ارز دیجیتال به ازای هر واحد 250 هزار دلار خواهد شد.

در آوریل 2018، در مهمانی بلاک چین دانشگاه دریپر عنوان کرد که پیش‌بینی کرده بود: «قیمت بیت کوین تا سال 2022 به 250 هزار دلار می رسد». اما در رویداد امسال Web Summit 2022، دریپر گفت که پیش‌بینی خود را شش ماه دیگر تمدید کرده است، به دلیل اینکه در حال حاضر پیش‌بینی می‌کند بیت‌کوین «تا اواسط سال 2023» به این محدوده قیمت می رسد.

تیم دریپر: بیت کوین تا اواسط سال ۲۰۲۳ به ۲۵۰ هزار دلار می رسد
تیم دریپر در رویداد سه روزه Web Summit 2022 امسال صحبت کرد و توضیح داد که او طرفدار بازارهای خرسی می باشد. این سرمایه‌گذار میلیاردر در زمان بحث خود شرح داد که زمستان رمزنگاری «زمان مورد علاقه سرمایه‌گذاران خطرپذیر» (VC) برای سرمایه‌گذاری می باشد. Draper یک VC شناخته شده در صنعت کریپتو می باشد، اما او همچنین از شرکت های برجسته ای مانند Tesla، Spacex، Robinhood، Docusign، Ring، Skype و Baidu حمایت می کند.

سال های پیش، از دریپر سوال شد که فکر می‌کند قیمت آینده بیت‌کوین ( BTC ) در چهار سال آینده چقدر خواهد شد، به جهت اینکه او به درستی پیش‌بینی کرده بود که دارایی کریپتو بیش از 10 هزار دلار در هر واحد خواهد رسید. در اواسط آوریل، این سرمایه‌گذار میلیاردر در یک مهمانی که توسط دانشگاه دریپر با محوریت بلاک چین برگزار شد، شرکت کرد. در این رویداد، دریپر شرح داد که بر این باور است بیت کوین تا سال 2022 می تواند به 250000 دلار برسد.

دریپر در توییتر نوشت: تغییرات جدیدی برای بیت کوین در راه است، من ۲۵۰ هزار دلار را تا سال ۲۰۲۲ پیش بینی کردم.

در ژوئن 2021، دریپر پیش بینی 250 هزار دلاری خود را دو برابر کرد، و در مصاحبه یک سال بعد خود در ژوئن 2022، دریپر به اسکات ملکر، معروف به گرگ همه خیابان ها، گفت که “تا پایان امسال یا اوایل سال آینده” BTC به هدف 250 هزار دلاری خود می رسد.
در میان بازار نزولی سال جاری و سخنرانی در کنفرانس Web Summit 2022، دریپر گفت که اساساً محافظت بیت کوین در برابر حکمرانی بد است. این در حالی است که پیش بینی 250 هزار دلاری هنوز در مورد Draper صادق است، او یک تمدید شش ماهه را به پیش بینی خود اضافه کرده است. دراپر گفت: تا اواسط سال ۲۰۲۳ – من انتظار دارم که بیت کوین به ۲۵۰۰۰۰ دلار برسد.

دلیلی برای حفظ ارز فیات وجود ندارد
دراپر همچنین گفته است که انتظار می رود که بالاترین جمعیت سرمایه گذاران خرده فروشی از زنان است که به افزایش قیمت بیت کوین به منطقه ۲۵۰ هزار دلاری کمک می کنند. این تفسیر شبیه به اظهاراتی بود که او در جریان مصاحبه اش با گرگ همه خیابان ها در ژوئن گذشته عنوان کرده است.

دراپر در رویداد Web Summit 2022 اصرار داشت که افزایش تقاضای بیت کوین ناشی از “هزینه های خرده فروشی” است.

دراپر همچنین شرح داد که در حال حاضر، استفاده از بیت کوین برای مواردی مانند «غذا، پوشاک و سرپناه» آسوده نیست. این در حالی است که خرج‌کنندگان خرده‌فروشی بتوانند از بیت‌کوین ( BTC ) استفاده کنند، دریپر از صمیم قلب بر این باور است «هیچ دلیلی برای حفظ ارز فیات وجود ندارد». همچنین این سرمایه گذار میلیاردر خطرپذیر در مورد استیبل کوین ها سخن گفت و عنوان کرد که استیبل کوین ها در “پل خوبی برای بیت کوین” هستند، متمرکز هستند و در نهایت غیر این باشد در مقایسه بی معنی هستند.

دراپر در حالی که در مورد استیبل کوین صحبت می کرد، به استیبل کوین Terra که اکنون از بین رفته UST و توکن بومی بلاک چین LUNA اشاره کرد. دریپر گفته است که مفهوم پایدار کوین Terra «اشتباه» ساخته شده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا