نهنگ‌ها عقیده دارند قیمت این ۴ کوین تا سال ۲۰۲۳ بیست برابر خواهد شد:

???? سرمایه‌گذاران در تلاشند تا در برابر طوفان به‌راه‌افتاده در بازار رمزارزها پناهگاهی پیدا کنند. با وجود اینکه این روزها قیمت ارزهای دیجیتال نوسانات خطرناکی را تجربه می‌کند، هنوز هم فرصت‌هایی برای کسب درآمد وجود دارد.

???? نهنگ‌های بازار کریپتو این ۴ کوین را معرفی کرده و باور دارند که در سال ۲۰۲۳، افزایش قیمت خوبی خواهند داشت.

???? ارز دیجیتال اول؛ (Dash 2 Trade (D2T: دومین مرحله‌ی پیش‌فروش دش ۲، به اتمام رسیده و سرمایه‌ای به مبلغ ۵.۱۶ میلیون دلار در طول دو هفته جمع کرده است که بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

???? ارز دیجیتال دوم؛ (Calvaria (RIA: کالواریا یک بازی جدید مبتنی بر بلاک‌چین است که طبق تحلیل نهنگ‌ها، به نظر می‌رسد قدرت و پتانسیل تسلط بر بازی‌های Play-to-earn را داشته باشد.

???? ارز دیجیتال سوم؛ MIPT: تابه‌حال بیش از ۲۵ هزار کمپانی بزرگ که از نمونه‌های آن می‌شود به مایکروسافت، ریوِر آیلند، آمازون و سامسونگ اشاره کرد، در پلتفرم مخصوص خرید و فروش MIPT ثبت نام کرده‌اند.

???? ارز دیجیتال چهارم؛ (RobotEra (TARO: نهنگ‌ها عقیده دارند بد نیست علاقمندان به دنیای متاورس حواسشان به این توکن باشد. RobotEra یک پلتفرم متاورس جهانی‌ست که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به عنوان آواتار به سیستم آن دسترسی داشته باشند.
منبع: cryptonews

????متن فوق ترجمه خبر بوده و صرفا نظر برخی نهنگ‌های بازار است؛ به همین دلیل می‌تواند غیرکارشناسانه باشد. مجموعه حسینی‌فایننس پیشنهادی در زمینه خریدوفروش آن‌ها نداده و مسئولیتی در این زمینه نمی‌پذیرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا