پزشکیان: هیچ ملتی روی سعادت نمی‌بیند، مگر اینکه به قرآن عمل کند/ از زمانی که ما آمدیم صهیونیست ها و آمریکا خواستند برای ما مشکل ایجاد کنند+فیلم

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه هیچ ملتی روی سعادت نمی‌بیند، مگر اینکه به قرآن عمل کند، گفت: من به عنوان مسئول در این کشور، وظیفه‌ام این است که کتاب خدا در مقابل دیدگانم باشد و به آن عمل کنم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: هیچ ملتی روی سعادت نمی‌بیند، مگر اینکه به قرآن عمل کند؛ من به عنوان مسئول در این کشور، وظیفه‌ام این است که کتاب خدا در مقابل دیدگانم باشد و به آن عمل کنم و عدالت را در جامعه پیاده کنم.

وی افزود: من نمی‌توانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند و گرسنه باشند. خدا از من نخواهد گذشت، از دولت نخواهد گذشت.

 

از زمانی که ما آمدیم صهیونیست ها و آمریکا خواستند برای ما مشکل ایجاد کنند

رئیس جمهور در ادامه گفت: آنها نمی‌خواهند ما عزت و سعادت داشته باشیم، روز اول اسماعیل هنیه را شهید کردند.

 

وی یادآور شد: تا کنون به برکت رهبری داهیانه ای که در این مملکت هست توانستیم سربلند کنیم؛ باور کنید امروز ایران را در منطقه به عنوان یک قدرت می بینند.

 

پزشکیان تصریح کرد: فکر می کردند کار جمهوری اسلامی سه روزه تمام است و مثل سوریه یک شخصی از خودشان را سر کار می آورند.

 

وی در ادامه اذعان داشت: سپاهیان و ارتشیان ما با جان فشانی کاری کردند کارستان.

 

 

 

امروز هم در سران قوا، هم در شورای امنیت و هم در مجموعه سیستم یک نگاه مشترک داریم / امروز وحدت ما بین کشور‌های مسلمان مثال زدنی شده است

رئیس جمهور افزود: اگر دستاوردی داریم دستاورد این مجموعه، رهبر بزرگ و مردم عزیز است.

 

 

به عنوان یک مسلمان نمی‌پذیرم کشور ما پایین از کشور‌هایی باشد که ادعای مسلمانی ندارند

رئیس جمهور در ادامه گفت: ما از همه طلب کمک داریم، ما با پیشنهاد کاری نداریم، هر کسی مدعی است می‌تواند این گوی و میدان؛ ما بستر را آماده می‌کنیم و آنها بیایند و مشکل را حل کنند.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا